CENTRU DE RESURSE - PROmotorii FIrmei Tale (PROFIT)

Site-ul oficial al Uniunii Europene
Guvernul României
Go to content
Stimați viitori antreprenori!

Așa cum mulți dintre dumneavoastră știți deja, în perioada 15 ianuarie - 15 iulie 2019 se derulează etapa de înființare a firmelor, conform planurilor de afaceri depuse.
În acest context, pentru a veni în sprijinul dvs, atașam prezentului mesaj un document în care sunt descrise etapele și documentele necesare pentru înființarea start-up-urilor.
 
În această etapa colegele noastre cu care ati pastrat pana acum legatura vor fi în continuare responsabile de planul dumneavoastră de afaceri și vă vor stau la dispoziție la urmatoarele adrese de e-mail (in functie de persoana cu care ati tinut legatura):
1. Dna Cristina Mircea - cristina.mircea@addjb.ro sau la telefon 0722346085
2. Dna Magdalena Dinu - magda.dinu@addjb.ro sau la telefon 0741279378
3. Dna Iuliana Chiritescu - iuliana.chiritescu@addjb.ro sau la telefon 0743944255.
 
Vă rugăm să ne transmiteți spre verificare (scanate, pe e-mail), documentele ce se depun la ONRC.

Vă rugăm să aveți în vedere și următoarele aspecte pentru înființare:
 
  • codurile CAEN autorizate – principale și secundare – vor fi cele menționate în planul dvs. de afaceri
  • acționarii și procentajele aferente vor fi conform informațiilor din planul dvs. de afaceri
  • taxele pentru înființarea firmei – vor fi decontate prin proiect – de aceea, vă rugăm să păstrați chitanțele/facturile aferente fiecărei cheltuieli
  • în situația în care viitorul antreprenor este acționar majoritar într-o altă întreprindere, el nu este eligibil pentru a obține ajutorul de minimis, ca atare NU se mai va semna contractul de subvenție. ADDJB va verifica eligibilitatea fiecărui viitor antreprenor în Registrul ONRC. Nu pot fi semnate contracte de subvenție cu acționari majoritari într-o altă firmă.

În cursul acestei saptamani vom posta pe website-ul proiectului www.profitantreprenor.ro un draft de contract de subvenție propus de administratorul schemei de grant, ce se va semna între părți după înființarea firmei.
Pentru plățile aferente subvenției pentru implementarea planului dvs. de afaceri, se vor deschide conturi speciale ce au ca particularitate faptul că orice transfer pe care îl va face beneficiarul va avea nevoie de avizul administratorului schemei de grant. În acest moment derulăm întâlniri cu băncile pentru a identifica varianta cea mai avantajoasă.
Pentru orice întrebare/ nelămurire vă rugăm să ne contactați și vă anunțăm că în cadrul ADDJB funcționează un Centru de Resurse unde colegele noastre Mariana, Mădălina și Ioana vă pot sprijini cu informații.
De asemenea, partenerii de la USH vă vor contacta și vă vor sprijin în identificarea de tehnici/ metode de îmbunătățire a afacerii.   

Mai jos regăsiți in anexa informațiile legate de pașii necesari înființării firmei si documentația necesara pentru acest demers.

Profit Antreprenor
Universitatea SPIRU HARET
Agentia de Dezvoltare Durabila a Judetului Brasov
Back to content